fredag 21 maj 2010

Undra vilken elefant jag är?



Jag gjorde mitt första blogginlägg 16 april 2005 och har sedan den dagen bloggat i varierad form och omfattning. Idag är jag en av alla hundratals bloggare som utgör det nätverk vi gett namnet Netroots och som alla tror att ett annat Sverige än dagens defenitivt är möjligt.

Vissa vill såklart utmåla oss som jättesupertoppstyrda netrootspatrullen medans andra förstår att det är mångfalden och olikheten som är vår styrka. Vissa riktiga bloggproffs som drar mängder med läsare varje dygn och med jämna mellanrum också får gammelmedia på andra tankar eller rent av får ministrar på fall. Andra helt nya och trevande och efter dagen och gårdagens kandidatträff för socialdemokratiska riksdagskandidater är jag helt säker på att vi närmsta dagarna kommer att fortsätta växa som bloggnätverk. Varför inte starta en du också?

Läs även andra bloggares åsikter om progressiva bloggar, rödgrönt och val2010. Fler progressiva bloggar på Netroots. Pingat på intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar